הכירו את רשת השוקולדים המצליחה בישראל הכירו את רשת השוקולדים המצליחה בישראל

הכירו את רשת השוקולדים המצליחה בישראל

14 יולי, 2020 by

הכול החל ביום בהיר רגיל, אביבי ושגרתי כמו כל יום שחולף, שמייד אחריו בא עוד אחד ואתה שוכח את היום שחלף. אבל היום ההוא מסתבר היה הכול פרט לשגרתי: זה היה היום בו החליט איש היי-טק ממרכז הארץ שהוא עושה שינוי בחייו ומתחיל להגשים את אהבתו הגדולה: “שוקולד”. כך בתחילת שנות השלושים לחייו עוזב רואי גרשון, את עבודתו בתחום ההייטק, משכנע גם את אשתו לעזוב את עבודתה ולבנות ביחד את מותג השוקולד עליו חלמו כל החיים.

“הכול התחיל מפה לאוזן”

את השנים הראשונות הקדישו רואי ושרון להתמקצעות, רכישת ידע והשתלמויות בארץ ובחו”ל על ידי מיטב השוקולטיירים בתחום. עם הזמן הקימו בני הזוג את החנות הראשונה שלהם ברחוב קטן בתל אביב, ובה הם יצרו מוצרי שוקולד ייחודיים ומגוונים, על פי תפיסה חדשה ויוצאת דופן בתחום: “אנחנו לא רק מייצרים שוקולד ומוכרים אותו. אנו מתכננים ליין שוקולדים שמשתנה כל הזמן, ואנו מתאימים אותו לתקופות ואירועים חשובים”, מספרת שרון, מנכ”לית החברה ואשתו של רואי. את השוקולדים הראשונים שהם הכינו קנו חברים, משפחה, קרובים, שכנים של הזוג ומכרים – אבל הם לא רק קנו, הם עשו הרבה מעבר! כולם סיפרו לחברים ומכרים שלהם את הבשורה על השוקולד הנהדר החדש. השמועה עברה מפה לאוזן לאלפי אנשים, וכך קרה, שבאירוע המכירה הרשמי הראשון שהתקיים לפני כעשור, כל מלאי השוקולדים נמכר במלואו תוך שעות בודדות. “זה היה אושר מוחלט, היינו כל כך אסירי תודה לכולם, לא ציפינו שתהיה לכך הצלחה כזו גדולה”.

“השוקולדים שלנו לא דומים לשום דבר שטעמו”

לאור ההצלחה הגדולה, החליטו רואי ושרון להגדיל את העסק המשפחתי. הם הרחיבו את החנות הקטנה למפעל-בוטיק שוקולדים ופתחו סניפים ברחבי הארץ. רואי ושרון מקפידים להציע לקהל לקוחותיהם הגדול ליין מוצרים ייחודי שמשתנה כל הזמן על פי מועדים ואירועים משמעותיים. “אנחנו ממש מייצרים קולקציות לכל אירוע – בימים אלה סיימנו לייצר קולקציה של מוצרים ייחודיים לקראת יום האהבה. אנו מציעים שלל שוקולדים, פרלינים ומארזים עם כל הטעמים, האייקונים והסמלים המיוחדים ליום זה. בנוסף, אנו מקפידים תמיד לחשוב קדימה, הכנו במקביל סדרה מיוחדת לפורים, פסח ומארזים ליום המשפחה ועוד הרבה… את קטלוג המוצרים המלא ואת המארזים ניתן למצוא באתר האינטרנט שלנו”, מספרת שרון.

“הביקורות מהללות”

ההצלחה הגדולה של רשת Roy שוקולד לא נעלמה גם מעיניהם של כלי התקשורת בישראל, ורואי הפך לאורח קבוע בתוכניות טלוויזיה בנושאי בישול, קינוחים ומאפים. מוצרי הרשת הפכו למבוקשים באירועים רשמיים של מיטב החברות הגדולות בישראל, ובין לקוחות החברה ניתן למצוא: בנקים כמו בנק הפועלים, בנק מזרחי טפחות ובנק לאומי, רשתות בתי מלון כמו הילטון, פתאל, קראון פלאזה ורימונים, מלונות בוטיק כמו מנדלי, נחשולים, אינדיגו, המלון הסקוטי, חברות הייטק כמואפלייד מטריאלס, HP, מארוול, גוגל, צ’קפוינט וחברות רבות נוספות כמו אלעל, הדקה ה 90, כי”ל, עיריית תל אביב, חברת חשמ ועוד…

צוות מומחים של מגזין “ממון” של העיתון ‘ידיעות אחרונות’, פרסם בשנת 2008 דירוג של בוטיקי השוקולד הישראלים והמיובאים לארץ, מבוסס על טעימה עיוורת ודירג את Roy שוקולד כ”טוב ביותר” במקום 1 !!!