מארז שוקולד למתנה שתשאיר טעם של עוד מארז שוקולד למתנה שתשאיר טעם של עוד

מארז שוקולד למתנה שתשאיר טעם של עוד

16 מאי, 2021 by

בחירת מתנה היא אתגר לא פשוט – לפעמים אנו מוצאים את עצמנו בהתלבטות ארוכה ומתישה שמסתיימת בפשרה. אך זה לא חייב להיות כך – הנה כמה טיפים לבחירת מתנה שלא תישכח:

בחירת מתנה היא לא משימה פשוטה. בין אם אנחנו מחפשים מתנה אישית ומיוחדת לחברה טובה ובין אם אנחנו מחפשים מתנות עסקיות ללקוחות החברה, אנו תמיד עומדים בפני החלטה לא פשוטה. אנחנו מבקשים לקלוע בדיוק לטעמו של מקבל המתנה, אך איננו יכולים לדעת בוודאות מה הוא אוהב או רוצה, ולעתים, המאמץ מסתיים בשאלה המאכזבת “יש פתק החלפה?”

אז כיצד בוחרים מתנה שאף אחד לא ירצה להחליף? יש כאלו שיאמרו שהכי פשוט זה לבחור בדבר שכולם אוהבים וכך נהיה בטוחים שהצד המקבל יהיה שבע רצון. מן הצד השני יש כאלו שיאמרו שהכי נכון זה למצוא דבר מיוחד שמתאים רק לאותו אדם ואז הוא ירגיש מיוחד. הפתרון הוא בשילוב – מתנה שמתאימה כמעט לכל אחד, אבל שיש בה נגיעה אישית וייחודית.

שוקולד לפני הכול

אז מהו הדבר הזה שכולם אוהבים? התשובה היא די פשוטה וקצרה – שוקולד. אמנם יש רמות שונות של אהבת שוקולד – מהמכורים ממש ועד אלו שרק נהנים לטעום – אבל כמעט כולם נהנים מהטעם המתוק הזה ולא יסרבו לקחת ביס.

אז אם הסכמנו ששוקולד זה משהו שכולם אוהבים, נוכל כעת להתחיל לחשוב על מארז השוקולדים המתאים ביותר לאדם שלו אנחנו קונים את המתנה. אנחנו יכולים להיות כמעט בטוחים שהוא ישמח מהשוקולדים שהוא יקבל, אבל אנחנו רוצים לתת לו עוד איזשהו יחס אישי, עוד נגיעה קטנה שתהפוך את המארז המתוק לכזה שמשאיר שמחה, הוקרה וטעם של עוד.

לגבר ולאישה

בבואנו לבחור מארז שוקולדים אנו עשויים לעמוד מבולבלים מול המבחר הרחב – המארזים נבדלים זה מזה בהרכבם, בעיצובם, בגודלם ובמחירם, ולעתים אנו מתקשים לקבל החלטה נכונה. על מנת לענות על הבעיה, יצרו אתרי הזמנות המארזים הללו קטגוריות שימושיות שיסייעו לכם להתמקד – למשל, מתנות לגבר ומתנות לאישה.

אם אתם קונים מתנה לאישה, כדאי שתבדקו את מארזי המתנה לאישה, שמכוונים לסגנון עיצוב מסוים ולטעמים מסוימים שנשים נוטות לאהוב יותר. ואם המתנה היא בעבור גבר – תוכלו להתרשם ממגוון מארזי שוקולד לגבר שנוצרו במיוחד בשבילם ולבחור בזה שנראה הכי מתאים לאישיותו של מקבל המתנה. לכל אלו תוכלו להוסיף נגיעה אישית משלכם, למשל בשוקולד על מקל שעליו מודפס מסר אישי או בפרלינים ממולאים בטעמים יוצאי דופן שאתם יודעים שהוא או היא אוהבים במיוחד.   

עם ספר או עם יין

דרך נוספת להפוך את מארז השוקולד לאישי ומיוחד יותר היא לשלב בו מוצר נוסף, שיחד עם השוקולדים ייצור חוויה עשירה ומרגשת שלא תישכח במהרה.

תוכלו למשל לבחור במארז שוקולדים הכולל ספר, וכך להתאים את המתנה לאדם שאוהב לקרוא. תוכלו לבחור מבין רשימה של ספרים מסוגים שונים ואולי אף להתאימם לטעמי הפרלינים והטראפלס שבמארז, ואז רק דמיינו לעצמכם כיצד מקבל המתנה מוצא לו רגע של שקט, פותח את הספר ומתחיל לקרוא וזאת בזמן שהוא נהנה מטעם השוקולדים על הלשון. אפשרות אחרת היא לשלב במארז בקבוק יין, אדום או לבן, לפי העדפותיו של מקבל המתנה, וכך ליצור לו ערב חווייתי ומיוחד של שוקולד ויין, ששווה הרבה יותר מסך חלקיו.

אז אם אתם מחפשים מתנה אחת או מתנות רבות, פשוט לכו בעקבות הטעם… מארז שוקולד מיוחד ואישי יבטיח לכם הצלחה, ולמקבל המתנה הוא ישאיר טעם של עוד.

מחפשים מתנה? היכנסו עכשיו להזמנת משלוח שוקולד לכל רחבי הארץ!