הדפסה על שוקולד

16 אוקטובר, 2021 by

יש חוויות שנשארות עמנו לאורך זמן רב ומעלות על פנינו חיוך גם לאחר תקופה ארוכה, ויש כאלו שמתפוגגות מזיכרוננו במהירות כמעט מבלי להשאיר רושם כלשהו. יש מתנות שנכנסות לנו עמוק אל תוך הלב וגורמות לנו להרגיש שחושבים עלינו, ויש מתנות שלא משאירות עלינו רושם משמעותי ונשכחות במהרה. כאשר אנחנו מבקשים להעניק לאנשים חוויה מיוחדת, הרגשה טובה וזיכרון מתוק, אנחנו רוצים לבחור במתנה מיוחדת, כזו שהיא גם אישית ומיוחדת וגם מלהיבה ומהנה.

אחת הדרכים ליצור רושם חזק בעזרת מתנה היא יצירת חוויה לכל החושים. כאשר כל החושים שלנו מעורבים בחוויה, הזיכרון שלה הופך מוחשי וחזק יותר, וגם אישי ואינטימי יותר. על כן, בחירה במתנה המבוססת על שוקולדים טעימים, בעלי ניחוח מתוק ומראה מיוחד יכולה להשיג בדיוק את המטרה שאליה כיוונתם – השארת רושם שלא יימחה זמן רב.

שוקולד הוא אהבה המשותפת כמעט לכולם. רובנו אוהבים את טעם השוקולד, וגם אם יש לנו העדפות טעם שונות – נוכל למצוא מענה לרובן בשוקולדים איכותיים ומיוחדים, מפרלינים מתוקים במילויי פירות ועד טראפלס מרירים בטעמי קפה. אז אם אתם מחפשים מתנה לאורחים באירוע, ללקוחות החברה, לעובדים או לכל אדם אהוב – מארז שוקולדים הוא הפיתרון המושלם. וכאשר מוסיפים לשוקולדים כיתוב אישי או מיתוג מסחרי, הרושם שנוצר הוא חזק אפילו יותר.

הדפסה על שוקולד

אין ספק כי הדבר החשוב ביותר בשוקולד הוא הטעם שלו, אך לצד זאת חשוב לזכור כי אנו “אוכלים גם עם העיניים”, כך שלמראה ולעיצוב של השוקולד יש משמעות רבה בעבורנו. רוי שוקולד מציעים לכם מגוון גדול ועשיר של שוקולדים – טבלאות שוקולד, שוקולדים על מקל, טראפלס, פרלינים ועוד ועוד, וכולם טעימים ויפים להפליא. לכל אלו תוכלו להוסיף נגיעה אישית משלכם בעזרת הדפסה על שוקולד. תוכלו לבחור להדפיס מסר אישי, לוגו או כל דימוי אחר על סוגים שונים של שוקולדים וכך ליצור מתנה מיוחדת וחד פעמית, שתלהיב את החושים של אלו שזכו לקבל אותה.

שוקולדים מודפסים פותחים בפניכם עולם של אפשרויות – ממסר אהבה אישי לבן הזוג ועד למיתוג מלא של המתנה בשפה העיצובית של החברה. באופן זה תהפכו את מארז השוקולדים הרגיל ליחיד במינו – מה שיבטיח כי הוא לא יישכח במהרה. 

מיתוג מתוק

כל חברה או עסק יודעים עד כמה חשוב להעביר מסרים שיווקיים בצורה מקורית ומעניינת. התחרות על תשומת ליבו של הלקוח היא אדירה ועל מנת להתבלט, יש צורך בחשיבה מחוץ לקופסה. מענה מוצלח לאתגר זה היא הדפסה על שוקולד, המאפשרת להדפיס על גבי שוקולדים מסוגים שונים את הלוגו של החברה, את הסיסמה השיווקית שלה או כל מסר אחר שתרצו שיישאר עם הלקוחות שלכם, ואולי גם עם העובדים והשותפים שלכם לעסקים.

כעת עליכם לבחור: אילו שוקולדים מודפסים תרצו לכלול במארז? האם תבחרו להדפיס את הלוגו על גבי שוקולד על מקל או שאולי תעדיפו להדפיס ברכה לחג על גבי טבלת שוקולד? אולי על פרלינים בטעם קרמל? או בטעם אספרסו? ומה לגבי המארז עצמו? האם תרצו למתג גם את האריזה בצבעי המותג? האם תשלבו את הגרפיקה הייחודית שלכם וכיצד? האפשרויות הן אינסופיות ומאפשרות התאמה אישית ומראה ייחודי ויוצא דופן לכל חברה או עסק.

היכנסו לקטלוג שוקולדים ממותגים להזמנה >>שוקולד ממותג

אירוע בטעם אישי

כאשר אנחנו עורכים אירוע, כמו חתונה, ברית או בת מצווה, אנו רוצים להודות לאורחים על השתתפותם ולשלוח אותם בחזרה לביתם עם מזכרת יפה מהאירוע. אם תחפשו רעיונות למזכרות כאלו, תמצאו רבים מאוד, אך רובם כבר נדושים ומשומשים לעייפה. לעומת זאת, שוקולד מודפס שמוענק לכל אורח ומעביר מסר כמו “תודה שהשתתפתם”, “בקרוב אצלכם” וכו’, הוא רעיון מקורי שגם משאיר טעם מתוק בפה.

היתרון העיקרי של שוקולד בהדפסה אישית הוא האפשרות ליצור על גבי השוקולד עצמו זיכרון שלם – ברכת תודה, תאריך האירוע ואפילו תמונה של בעל השמחה יודפסו על גבי השוקולדים ויעניקו לאורחים חוויה מלאה לכל החושים, וגם לנשמה. הרי מי לא נהנה לנגוס בשוקולד איכותי כשעל השפתיים עוד נמצא החיוך מהמסר החמוד שהוטבע עליו? בנוסף לכך, תוכלו לעצב בעצמכם את האריזה של השוקולדים ולהתאים אותה לקו העיצובי של האירוע כולו, ליצירת חוויה הוליסטית מושלמת לכל אורח.

היכנסו לקטלוג מתנות לאורחים בחתונה להזמנה >> מתנות לאורחים בחתונה

אז אם אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית, כזו שתשאיר טעם מתוק על הלשון וזיכרון מתוק בלב, שוקולד מודפס הוא פיתרון מצוין. ברוי שוקולד תמצאו מגוון שוקולדים בטעמים מיוחדים ואיכותיים ומגוון אריזות ועיצובים לבחירתכם, ולכם יישאר רק לבחור אילו מילים מתוקות להדפיס עליהם.