משלוח מנות לעובדים – מתוק וחגיגי! משלוח מנות לעובדים – מתוק וחגיגי!

משלוח מנות לעובדים – מתוק וחגיגי!

16 אוקטובר, 2021 by

כולם אוהבים שוקולד

כאשר אתם מחפשים משלוח מנות לעובדים בחברה, אתם למעשה צריכים לבחור במארז אחד שמתאים לכולם ושעונה על הרצונות וההעדפות של כמה שיותר מהם. זו כמובן עשויה להיות בעיה, כי ברור שלא כולם אוהבים את אותם הדברים. עם זאת, בחירה במארז שוקולדים איכותיים מבטיח התאמה רחבה לרוב העובדים, מכיוון שבואו נודה על האמת – מי לא אוהב שוקולד? אז כיצד תבחרו משלוח מנות לעובדים שלכם?

ברוי שוקולד תוכלו למצוא מארזים לפורים לעובדים במגוון של הרכבים ומחירים. תוכלו למשל לבחור ברביעיית פרלינים בטעמים נפלאים כגון נוגט, אספרסו וקרם אגוזים. עם פרלין שעליו  מוטבעת דמות מצוירת וצבעונית של ליצן חמוד, המתחבר לאווירת החג. אם תרצו משלוח מנות גדול ועשיר יותר, תוכלו לבחור במארז הכולל מגוון גדול של שוקולדים ופינוקים – מארזי פח מעוצבים ובהם טראפלס מיוחדים בטעמי וויסקי מריר או ג’אנדויה אגוזים, מארזי פרלינים מובחרים ואפילו בקבוק יין איכותי, שרדונה או קברנה סוביניון (שיעזור לקיים את מצוות החג – לשמוח עד דלא ידע).

 להזמנת משלוח מנות לעובדים היכנסו לקטלוג מתנות לפורים 

לכל אחד מהמארזים שתבחרו תוכלו לצרף שוקולדים מיוחדים לחג הפורים – מסכות שוקולד לבן או חלב על מקל באווירה פורימית עליזה או שוקולד ליצן צבעוני ומקסים על מקל. המארזים עצמם גם הם מעוצבים וחגיגיים.

להצעת מחיר צרו קשר  עם מנהלת הלקוחות העסקיים שלנו – אוסי הראל 054-2800186  ossi@roychocolate.co.il או השאירו פרטים ממש כאן 

משלוח מנות לעובדים - מארז עם סוכריית ליצן

משלוח מנות ממותג     

ברוי שוקולד תוכלו להפוך משלוחי מנות לפורים לעובדים למיוחדים עוד יותר, באמצעות מיתוג של משלוחי המנות בגרפיקה של החברה. תוכלו להטביע את לוגו החברה על טבלת שוקולד, להדפיס מסר משעשע על פרלינים או על שוקולד על מקל ואפילו לעצב את האריזה עצמה בצבעי החברה ובגרפיקה האופיינית לה. כך תוכלו ליצור משלוח מנות ייחודי ויוצא דופן שיחזק את החיבור של העובדים עם החברה.

תרומה מתוקה לקהילה

לצד השמחה הרבה שמשלוח המנות יכניס לבתיהם של העובדים, הזמנת משלוח מנות לעובדים מרוי שוקולד מהווה גם תרומה לקהילה. המארזים שלנו נארזים באהבה ובתשומת לב אישית על ידי אנשים עם מוגבלויות הזוכים במקום עבודה חם ותומך ובהזדמנות להעצמה תעסוקתית. כך, משלוח המנות השוקולדי שתבחרו יתמוך במטרה חשובה ויתרום עוד קצת טוב לעולם.

אם כן, כאשר חג פורים עומד בפתח ואתם רוצים לשמח את עובדיכם –עשו את זה הכי מתוק שיש. מארזי שוקולדים נפלאים ממתינים לכם באתר רוי שוקולד, ואתם רק צריכים לבחור מבין מגוון האפשרויות את זאת שתראה לעובדיכם עד כמה אתם מעריכים אותם. ועם כאלו טעמים נפלאים ועיצוב מושקע – אין ספק שהמסר יעבור.

 להזמנת משלוח מנות לעובדים היכנסו לקטלוג מתנות לפורים 

משלוח מנות לעובדים - פרלינים מודפסים

בעולם העסקי התחרותי שבו אנו חיים, יש כמה גורמים שהופכים חברה למנצחת. אחד מן הגורמים הללו הוא הגורם האנושי – העובדים של החברה, שמידת מחויבותם אליה היא משמעותית להצלחתה. כל בעל חברה יודע עד כמה חשוב לשמור על העובדים מרוצים, לגרום להם להרגיש מוערכים ולהעניק להם יחס אישי. במהלך השנה זה יכול לבוא לידי ביטוי בתנאי העבודה, ברמות השכר ועוד, אך כשלוח השנה מראה כי מתקרב חג – זוהי הזדמנות מצוינת להראות לעובדים עד כמה הם חשובים באמצעות מתנה אישית ומחממת לב.

חג פורים הוא הזדמנות מצוינת להעניק מתנה משמחת לעובדים. מבין שלל מנהגי החג – תחפושות, רעשנים, שתייה וריקודים – משלוח המנות הוא אחד המנהגים החברתיים היפים. הוא מאפשר לכל אדם לפתוח את ליבו ולשלוח מנה של אהבה ואכפתיות לאנשים שחשובים לו, ובמקרה זה, לעובדי החברה.